ظهره‌وند: پزشکیان از افراد خوش نام و خوش سابقه در دولت خود استفاده کند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: وزرای معرفی شده باید سابقه خوب داشته‌ باشند، فساد مالی نداشته باشد و سابقه زندانی شدن نیز نداشته باشند. همچنین این وزرا باید مومن به انقلاب بوده باشند.

به گزارش تحریریه، ابوالفضل ظهره‌وند، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی در گفت وگو با ایسنا درباره ویژگی‌های کابینه دولت چهاردهم عنوان کرد: کابینه اقای پزشکیان باید طبق وعده های ایشان در ایام انتخابات و شاخص های رهبری در دیدار با نمایندگان و در مراسم تحلیف انتخاب شود.

وی ادامه داد: بنابراین وزرای معرفی شده باید سابقه خوب داشته‌ باشند، فساد مالی نداشته باشد و سابقه زندانی شدن نیز نداشته باشند. همچنین این وزرا باید مومن به انقلاب بوده باشند؛ بنابراین عدول از این محورها باعث می شود نمایندگان به وزیر معرفی شده رای ندهند.

ظهره وند یاد آور شد: در حال حاضر نیز لابی های زیادی در مجلس در حال صورت گرفتن است اما به نظرم این لابی ها به نتیجه نخواهد رسید و نمایندگان مطابق شاخص‌ها به وزیر معرفی شده رای می‌دهند.

نماینده مردم تهران در پایان عنوان کرد: تا کنون افراد معرفی شده دولت چهاردهم غالبا از یک جناح هستند اما اگر آقای پزشکیان می خواهد موفق باشد و خوش نامی از او باقی بماند باید کابینه‌ای فراجناحی و متخصص و متعهد تشکیل دهد؛ یعنی هم مدیریت علمی و عملی داشته باشند و هم افراد خوش نامی باشند.

پایان/

۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 30272

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • کور مادرزاد IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۸
      0 0
      هنوز که بطور رسمی تایید نشده جناب ظهره وند واکنش نشان می دهد
    • US ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۹
      0 0
      دوستان محترم تحریریه! دوستان واقعأ در این کشور چه خبر است؟ بعد از ماهها تلخی ودرد ملت با پیروزی ورزشکاران یکبار دیگر احساس خوشی وغرور واعتماد به نفس را تجربه میکند ولی گویا این برخی نیروهای سیاسی را خوش نمی آید.ملت بین دوست ویاوربا وفا (ورزشکاران اعزامی از کشور) وبه وطن پشت کردگان ودشمن شادکنان(ورزشکاران پناهنده ) یاران با وفا را انتخاب نموده ولی از دیروز در رسانه های عمومی بخاطر این انتخاب آنچنان مورد انتقاد ومهندسی افکار قرار گرفته که گویا حق انتخاب را شایسته نیست.مخدوش نمودن مرزها وعدم قدرت انتخاب همیشه دشمن جامعه بوده وخواهد بود. مردم کشور ومنافع آن را گرامی میدارند این در نهاد انسان سالم است.دولتهای غربی همچنان گفته سزار را حلقه گوش دارند که گفت:من خیانت را دوست دارم ولی از خیانتکار متنفرم!بگذارید مردم خود قضاوت کنند !قیم احساس وتصمیم مردم نباشید! کسی که به کشور وآب وخاک ومردم آن !جایی که بدنیا آمده وبا امکانات آن پرورش یافته پشت کند !هیچ کجا مورد احرام قرار نمیگیرد وهر جامعه ای که این قدرت تشخیص وعملکرد مبتنی بر آن را بداند دیگر دچار تشدد وسردرگمی ذهنی نخواهدشد.