تحلیل ظهره وند از حمایت غافلگیرکننده روسیه از ایران در برابر جنگ فراگیر آمریکا و اسرائیل

در روزهای اخیر سفر دبیر شورای امنیت ملی روسیه به ایران را داشتیم که پیش از حمله قریب الوقوع ایران به اسرائیل، پیام بسیار مهمی به دنیا مخابره کرد. برای بررسی ابعاد ایران سفر با ابوالفضل ظهره وند عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به گفتگو نشستیم.

به گزارش تحریریه، در روزهای اخیر سفر دبیر شورای امنیت ملی روسیه به ایران را داشتیم که پیش از حمله قریب الوقوع ایران به اسرائیل، پیام بسیار مهمی به دنیا مخابره کرد. برای بررسی ابعاد ایران سفر با ابوالفضل ظهره وند عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به گفتگو نشستیم.

پایان/

۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷
کد خبر: 30255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • US ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۸
      0 0
      تحریریه گرامی! وقتی صحبت از نفوذ است اکثر افراد همانطور که آقای ظهره وند فرمودند به جاسوس فکر میکنند در حالی که مقوله نفوذ دارای معنای گسترده ای است که هر یک از ما رابه نحوی تحت تأثیر قرار میدهد بطور مثال امروز با پیروزی ورزشکاران کشور موج شادی وهمبستگی تمام کشور را فراگرفته در مطبوعات ورسانه های کشور اثری در حد خبرکوتاه دارد ویا همدردی! نه با ورزشکار هموطن که علیرغم تمام مشکلات برای ورزش زنان در ایران مانده وموفق بوده بلکه با ورزشکاری است که علیرغم تمام مزایا پشت به وطن کرده وبر علیه کشورسخن گفته میباشد واینکه باید راه برای او باز شود.هر روانشناس معتبری میتواند وضعیت روحیه ورزشکار مانده در وطن را بخوبی برای شما ترسیم نماید.نتیجه اینکه ورزشکار موفق به این نتیجه میرسد که عمل ورزشکار پشت به وطن کرده نهایتأ بهتر برآورد میشودواین بدین معنی است که ورزشکار اول !که مشخص است ولی ورزشکار دوم هم بی تفاوت ونهایتأ راه دیگری میرود.دوستان نفوذ یعنی این حال بقول برخی دنبال پرتقال فروش بگردید.