ظهره‌وند: پاسخ ایران قطعی است / رژیم صهیونیستی زیر فشار روانی مهلکی است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری که عقب‌نشینی غیرتاکتیکی، ما را مشمول عذاب الهی می‌کند. پاسخ به جنایت اسرائیل، قطعا در دستور کار ایران قرار دارد.

به گزارش تحریریه، ابوالفضل ظهره‌وند عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساند شهید اسماعیل هنیه در تهران قطعی است .

وی در رابطه با عدم عقب نشینی غیر تاکتیکی و لزوم پاسخ ایران افزود: : با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری که عقب‌نشینی غیرتاکتیکی، ما را مشمول عذاب الهی می‌کند. پاسخ به جنایت اسرائیل، قطعا در دستور کار ایران قرار دارد. اگر در زمان پاسخ، جابه‌جایی‌های تاکتیکی وجود دارد به منظور بررسی مزیت‌های پروژه برای پاسخ موثر است.

این نماینده مجلس سیزدهم ادامه داد: تفاوت وعده صادق1 با وعده صادق 2 در همین است. این تعلل ایران سبب شده تا رژیم صهیونیستی در یک عدم تعادل قرار بگیرد. می‌داند پاسخ، قطعی است اما نمی‌داند در چه زمانی رخ می‌دهد.

وی در رابطه با تفاوت حجم و گستردگی این عملیات نسبت به وعده صادق1 اظهارداشت : من تصور می‌کنم شکل کار متفاوت است؛ همین الان هم دارد به نحوی اجرا می‌شود. فشار روانی مهلکی بر رژیم صهیونیستی بار شده است. با وجود لغو پروازها، بیش از یک میلیون و خرده‌ای متواری شدند. این برای رژیم صهیونیستی از لحاظ اجتماعی، روانی، اقتصادی، خسارت‌بار است. اما با این حال وجود برخورد جدی نیز قطعی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس در رابطه با گمانه‌زنی برخی رسانه‌های خارجی در مورد عدم پاسخ ایران تاکید کرد : اصلا چنین چیزی نیست. وقتی مقام معظم رهبری می‌فرمایند عقب نشینی غیرتاکتیکی، مشمول عذاب الهی می‌شود یعنی ما باید پاسخ دهیم.

منبع: دانشجو

پایان/

۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 30383

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =