در شرایط بسیار حساس تاریخی هستیم/ مساله امروز، سرنوشت حماس و فلسطین است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: امروز در شرایط بسیارحساس تاریخی هستیم زیرا معادلات در غرب آسیا، سرنوشت ما، رژیم صهیونیستی، آمریکا و ناتو را در منطقه تعیین می‌کند.

به گزارش تحریریه، ابوالفضل‌ ظهره‌وند، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در مورد سیاست خارجه ایران در قبال نظام بین‌الملل اظهار کرد: وزیر امور خارجه آقای عراقچی تجربه حضور در دولت ۱۱ و ۱۲ را دارد. بنابراین نقاط ضعفی که ممکن است به کشور خسارت وارد کند، را به رئیس جمهور منتقل خواهد کرد.

وی اضافه کرد: آقای عراقچی مجری سیاست‌های ما در نظام بین‌الملل است و باید بتواند به بهترین وجه آن‌ها را عملیاتی کند. در واقع هنر وزیر امورخارجه عملیاتی کردن خواسته‌های آقای رئیس جمهور است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: دولت باید مشخص کند که در قبال شرق، غرب، محور مقاومت و منطقه چه سمت و سویی و سیاستی را می‌خواهد در نظر بگیرد.

ظهروند با بیان اینکه مساله امروز، در واقع سرنوشت حماس و فلسطین است، گفت: واقعیت این است که امروز در شرایط بسیارحساس تاریخی هستیم زیرا معادلات در غرب آسیا، سرنوشت ما، رژیم صهیونیستی، آمریکا و ناتو را در منطقه تعیین می‌کند.

منبع: حیات

پایان/

۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰
کد خبر: 30484

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =