۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰

هشدار به ملت !

کامران غضنفری
هشدار به ملت !

در پی تهاجم رژیم صهیونیستی در تاریخ ۵ آبان ۱۴۰۳ با حدود ۸۶ فروند موشک به پایگاه های نظامی جمهوری اسلامی در استان های خوزستان، ایلام و تهران، موج مطالبه انتقام از سوی امت اسلامی ایران، رو به گسترش می باشد.

در پی تهاجم رژیم صهیونیستی در تاریخ ۵ آبان ۱۴۰۳ با حدود ۸۶ فروند موشک به پایگاه های نظامی جمهوری اسلامی در استان های خوزستان ، ایلام و تهران، موج مطالبه انتقام از سوی امت اسلامی ایران، رو به گسترش می باشد.

مقام معظم رهبری فرموده بودند که اگر غلطی از رژیم صهیونیستی سر بزند، تل آویو و حیفا با خاک یکسان خواهند شد. و در جای دیگر هم فرموده بودند که اگر آنها یکی بزنند، ده تا خواهند خورد.

خب، حالا این اتفاق افتاده و ملت مسلمان ایران منتظر هستند که حداقل با ۸۰۰ موشک، حیفا و تل آویو مورد هدف قرار گیرند .

اما علیرغم آنکه این حمله یک تهاجم مستقیم به خاک جمهوری اسلامی ایران بوده و به هیچ عنوان قابل چشم پوشی نیست، از همان ساعات اولیه پس از حمله، یک خط مشکوک تبلیغاتی سعی در بی اهمیت جلوه دادن این تجاوز و ناچیز شمردن خسارات به بارآمده داشته است.

این خط تبلیغاتی بیان می دارد که وزن موشک های شلیک شده از سوی صهیونیست ها، کمتر از وزن موشک های ما بوده و اکثر آنها نیز توسط سیستم پدافندی ما رهگیری شده و خسارات وارده نیز بسیار کم بوده است. بعد هم پاسخ به این تجاوز را به زمان مناسب حواله داده و از دولت جنایتکار آمریکا ـ که حامی اصلی و شریک جنایات اسرائیل می باشد ـ می خواهند تا جلوی جنگ افروزی های رژیم صهیونیستی را بگیرد!

به نظر می رسد همان خطی که پس از ترور اسماعیل هنیه، فرمان فرمانده کل قوا مبنی بر "مجازات سخت" رژیم صهیونیستی را به مدت دو ماه به تعویق انداخت و بدین ترتیب باعث گستاخ تر شدن صهیونیست ها و شهادت سید حسن نصرالله و اکثر فرماندهان حزب الله شد، حالا نیز با آسمان و ریسمان بافتن و کم اهمیت نشان دادن تجاوز رژیم صهیونیستی ، سعی در کاهش حساسیت مردم داشته و بنا دارد تا آنان را از مطالبه انتقام از رژیم صهیونیستی منصرف نماید.

ماجرا وقتی جالب می شود که مقامات رژیم صهیونیستی و مقامات آمریکایی و انگلیسی، از مسئولین جمهوری اسلامی ایران خواسته اند تا از پاسخ به حمله صهیونیست ها خودداری کنند .

به راستی آیا نباید به برخی موضع گیری ها شک کرد ؟

۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰
کد خبر: 30928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =