جواد اوجی: انسجام ملی لازمه تقویت بنیه اقتصادی کشور است

جواد اوجی وزیر نفت دولت سیزدهم تاکید کرد: تقویت بنیه های اقتصادی کشور مخصوصأ در حوزه انرژی نیاز به عزم و انسجام ملی دارد.

«جواد اوجی» وزیر سابق نفت درگفت وگوی اختصاصی با «تحریریه» تاکید کرد: امروز تقویت بنیه های اقتصادی کشور مخصوصأ در حوزه انرژی نیاز به عزم و انسجام ملی دارد.

قائم مقام سازمان انرژی اتمی افزود: پیرو تکلیف مقام معظم رهبری موفقیت دولت، موفقیت ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است لذا وظیفه تک تک دلسوزان نظام در این شرایط حساس کشور حفظ آرامش و انسجام و اتحاد بیش از پیش با همدلی همه گروه ها است.

وزیر نفت در دولت سیزدهم در ادامه اظهار داشت: پرداختن به شایعات نا امید کننده و تفرقه انگیر قطعا مذموم و بازی در میدان دشمنان ملت تلقی می‌شود. از عزیزان حوزه رسانه درخواست می کنم با درک و شناخت موقعیت خطیر فعلی، از اقداماتی که خواسته بدخواهان را اجابت می کند جدأ پرهیز نمایند و با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری همه تهدیدها را تبدیل به فرصت کنیم و ان شاالله پیروزی با جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت در مقابل دنیای کفر و رژیم غاصب اسرائیل است.

جواد اوجی: انسجام ملی لازمه تقویت بنیه اقتصادی کشور است

اوجی چندی قبل هم در زمینه افزایش ظرفیت های تولیدی و اقتصادی کشور به ویژه در حوزه نفت به رسانه ها اعلام کرده بود: هر ۱۰۰ هزار بشکه نفتی که به تولید اضافه شود، ۲.۸ میلیارد دلار سالانه عایدی برای کشور دارد.

گفتنی است که پس از پایان کار دولت سیزدهم و آغاز به کار دولت مسعود پزشکیان، با صدور حکمی از سوی «محمد اسلامی» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی، جواد اوجی، به سمت قائم مقام رئیس این سازمان در امور اجرایی منصوب شد.

پایان/

۶ آبان ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰
کد خبر: 30921

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =