سکوت مدیر امام صادقی گمرک و بلبل زبانی با "لهجه چینی"، ادامه دولتی که پاسخگو نیست!

سکوت محمد رضوانی فر رئیس کل گمرک ایران درحالیکه شرکت ایرانی چینی به صراحت نظر خود را به خریداران اعلام می کند ادامه دارد که نشان می دهد با یک دولت بی اعتقاد به پاسخگویی مواجه هستیم.

به گزارش تحریریه، سکوت محمد رضوانی فر رئیس کل گمرک ایران که یکی از مسافران اتوبوس مدیران تازه از گرد راه رسیده دانشگاه حکومتی امام صادق(ع) است؛ درحالیکه شرکت ایرانی چینی مدیران خودرو به صراحت نظر خود را به خریداران اعلام می کند؛ ادامه دارد که نشان می دهد با یک دولت بی اعتقاد به پاسخگویی به مردم مواجه هستیم که دلیلی نمی بیند درباره بدیهی ترین مسائل روشنگری کرده و به ابهام های فراوان مردمی جواب دهد.

میز بازار بررسی های رسانه ای تحریریه اقدام به انتشار گزارش هایی درباره تناقضات موجود در تحویل خودروهای فروخته شده شرکت ایرانی - چینی مدیران خودرو کرد که انتظار می رفت مدیران نورچشمی دولت سیزدهم که باعث فروپاشی اقتصادی کشور در 3 سال اخیر شده اند در واپسین روزهای خدمت پاسخگو شده و به مطالبات مردمی پاسخ دهند که تاکنون از این مساله خودداری کرده اند که نشان می دهد مدیران ارشد دولت سیزدهم اعتقاد چندانی به افکار عمومی ندارند!

در تماس تحریریه با نمایندگی های شرکت مدیران خودرو به صراحت شنیده شده است که دلیل عدم تحویل خودروهای خریداری شده توسط این شرکت گمرک ایران است که اجازه ترخیص نهایی نمی دهد. اما مدیران گمرک نه این مساله را تایید کردند و نه تکذیب می کنند که البته به طور منطقی می توان استنباط کرد که اگر غیر از این بود به صراحت اعلام می شد. به ظاهر ادعای شرکت ایرانی - چینی که محصولات بنجل آن با معضل اکسل عقب روبرو هستند به واقعیت نزدیک تر می باشد. اگرچه اظهارنظر قطعی در این باره نمی توان داشت.

این سوال برای کارشناسان و مردم مطرح است که آیا دولتی که متهم به تعمد در گران سازی خودرو در بازار با فروش قطره چکانی و عدم اجازه به شرکت ها برای فروش عمده است، بازی جدیدی را با کمک مدیر امام صادقی گمرک یعنی رضوانی فر به راه انداخته است یا آنکه صرفا پای یک بی لیاقتی مدیریتی در میان است؟ زیرا بخشی از مدیران دولت سیزدهم که با اتوبوس از دانشگاه امام صادق راهی شرکت ها و نهادهای مختلف شده اند نخستین تجارب خود را از سطوح بسیار بالا آغاز کردند که نتیجه آن وضعیت آشفته کنونی در اقتصاد ایران است. البته رضوانی فر از مدیران دو نبشی است که در دولت اعتدال برکنار شد و سر از دولت محرومان درآورد.

سایت اصلاحات نیوز درباره جنجال تحقیق و تفحص از شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی نوشت: مدیر قبلی شستا فردی به نام محمد رضوانی‌فر بود که در آغاز بکار رییسی در دولت بخاطر اختلال در پرداخت حقوق بازنشستگان توسط شریعتمداری برکنار شده بود و قاعدتا این تحقیق وتفحص برای بررسی عملکرد دوره رضوانی‌فر بود.

پایان/

۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰
کد خبر: 29736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • US ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
      0 0
      تحریریه محترم! شاید صدای شما به جایی برسد!دوستان مشکل مسله جزایر سه گانه همزمان با افشای مذاکرات غیر علنی با آمریکا اولین بار نیست که مطرح میشود. عزیزان!طرح این مسله از سوی امارات با گرای داخلی از ایران مطرح میشود وآنهم جهت نزدیکی به غرب وبه حاشیه کشاندن مذاکرات وبد نام کردن چین بخصوص در حال حاضرکه چین در مورد تایوان فعال شده است.