مدیر امام صادقی گمرک سکوت، بنجل فروش چینی هم سکوت!

محمد رضوانی فر مدیر امام صادقی دولت سیزدهم و رئیس کل گمرک ایران با شرکت دو رگه مدیران خودرو به راهبرد سکوت در "رها بودگی" دولت ادامه می دهند.

به گزارش تحریریه، محمد رضوانی فر مدیر امام صادقی دولت سیزدهم و رئیس کل گمرک ایران با شرکت دو رگه ایرانی-چینی مدیران خودرو به راهبرد سکوت در "رها بودگی" دولت ادامه می دهند و ترجیح داده اند که بی توجهی به مشتریان را ادامه دهند.

میز بازار تحریریه به دلیل تماس مشتریان متوجه شد که شرکت مدیران خودرو؛ مدل های فروش قطعی و اقساطی که پلاک و بیمه شده اند را تحویل نمی دهد. همکاران ما به همین دلیل از بخش فروش این شرکت پرحاشیه که معضل اکسل برخی مدل های آن بحث برانگیز و خطرناک شده است؛ واقعیت را جویا شدند که پاسخ دادند گمرک ایران اجازه تحویل نمی دهد و تلویحا اعلام کردند که خودروهای فروخته شده همچون گروگان در دیوانسالاری و یا تعارض منافع دولتی گرفتار شده اند! که در هر صورت سوء مدیریت را نشان می دهد.

علیرغم تصریح بخش فروش شرکت مدیران خودرو، اما محمد رضوانی فر که در داستان معروف تحقیق و تفحص از شستا نام وی هم مطرح بود(تحقیق و تفحص کنندگان از شستا هم به دانشگاه معروف باز می گشتند) سکوت کرده است و پاسخی نمی دهد. حال این سوال مطرح شده است که هدف این مدیر امام صادقی در دولت سیزدهم از ایجاد گلوگاه و دست اندازی! در تحویل خودروهای مشتریان چیست؟

باتوجه به اینکه ویژگی اصلی دولت سیزدهم ایجاد مانع بر سر راه عرضه خودرو بوده و در ۳ سال گذشته یک فاجعه در بازار خودرو ایجاد کرده و قیمت هایی حیرت انگیز ایجاد و بر ملت ایران تحمیل کرده است، آیا رضوانی فر به یکی از گلوگاه های دولتی برای جلوگیری از افزایش عرضه تبدیل شده است و از دستورات ستاد دولت به فرماندهی محمد مخبر تبعیت می کند؟ و یا شاهد یک بی کفایتی مدیریتی و تعارض منافع بخشی هستیم؟

به طور منطقی اگر حق با گمرک ایران باشد و ایراد به شرکت بنجل فروش چینی باز گردد، باید شاهد پاسخ آشکار و علنی رضوانی فر باشیم. حال که این مدیر از دانشگاه حکومتی آمده امام صادق(ع) سیاست سکوت در پیش گرفته است، می توان روی سناریوهای بدبینانه هم فکر کرد که به تعارض منافع در دولت سیزدهم باز می گردد که یکی از وزرای آن به حبس قطعی محکوم شده است.

پایان/

۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰
کد خبر: 29795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =