جانشینان سنوار و رهبران جدید مقاومت، اسرائیل را به آتش می‌کشند

پژوهشکر سوری اعتقاد دارد ترور یحیی السنوار سبب تکرار شکست های رژیم صهیونیستی می شود , خون پاک شهید سنوار به آتشی تبدیل خواهد شد که رژیم صهیونیستی را خواهد سوزاند. از این به بعد اهداف عملیات «طوفان الاقصی» به دست دیگر رهبران مقاومت تکمیل خواهد شد.

به گزارش تحریریه، روزنامه الکترونیکی «رای الیوم» در گزارشی به قلم دکتر «حسناء نصر الحسین» پژوهشگر روابط بین الملل درباره شهادت «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس نوشت: پس از سپری شدن یک سال از حماسه عملیات «طوفان الاقصی» رژیم جنایت کار صهیونیستی موفق شد یحیی السنوار را ترور کند. این رژیم و آمریکا خوشحالی خود را از عملیات ترور سنوار پنهان نکردند و حال در این اندیشه هستند که چگونه از این رویداد سوء استفاده کنند. این شادی آن ها خود را در تماس تلفنی «جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره تلاش برای آزادسازی گروگان های اسرائیلی و پایان دادن به جنگ خود را نشان داد.

گزارش می افزاید: اینگونه رفتارها بیانگر حجم درد و رنج هایی است که این رژیم طی یک سال عملیات طوفان الاقصی با آن روبرو شده است زیرا نقش آفرینی یحیی السنوار در همه مراحل این عملیات آشکار و برجسته بود. در چنین شرایطی است که رژیم صهیونیستی و آمریکا احساس می کنند پس از ترور وی از ننگ شکست هایی که متحمل شده اند، رها می شوند. آنها می خواهند موضوع ترور یحیی السنوار را به عنوان یک پیروزی و دستاورد برای رژیم صهیونیستی به افکار عمومی ارائه دهند تا پیش شرط های خود را بر مقاومت تحمیل کنند، بتوانند گروگان های اسرائیلی را از مقاومت بازپس بگیرند و جنگ را برپایه شروط و خواسته این رژیم به پایان برسانند.

نویسنده آورده است: رژیم صهیونیستی و آمریکا یک بار دیگر همانند ترور سید «حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله دچار اشتباه محاسباتی شده اند. آنها فکر می کردند با ترور سید حسن نصرالله و همراهان وی به پیروزی بزرگی دست می یابند و خلاء مهمی را در سازوکار عملیاتی مقاومت ایجاد خواهند کرد. اما نتایج این اقدامشان، به طور کامل برخلاف خواسته های آنها شد و مقاومت لبنان توانست بار دیگر قدرت خود را بازیابی کند؛ اکنون همه جهانیان شاهد حجم و دقت بالای عملیات مقاومت لبنان علیه رژیم صهیونیستی هستند که این رژیم را گرفتار کرده است. حال با ترور یحیی السنوار یک بار دیگر این روند تکرار می شود و خون پاک این شهید به آتشی تبدیل خواهد شد که رژیم صهیونیستی را خواهد سوزاند.

در ادامه می خوانیم: پس از این، همه جبهه ها وارد عمل خواهند شد و اسم شهید سنوار به منشاء ترس رژیم صهیونیستی تبدیل خواهد شد. این رژیم نمی تواند با ترور سنوار بر روی شکست های خود در میدان های نبرد سرپوش نهند. یحیی السنوار با مدیریت عملیات طوفان الاقصی مرحله جدیدی را رقم زد که پیامدهای آن تا چند دهه ادامه خواهد داشت.

رای الیوم در پایان نوشت: یحیی السنوار بار دیگر مردم آزادی خواه جهان را در یک صف قرار داد و خوی وحشی‌گری رژیم صهیونیستی را برای همه جهانیان بر ملاء کرده است. وی با همگرایی جبهه های مختلف علیه رژیم صهیونیستی الگوی جدیدی را برای مقاومت پایه ریزی کرد. رژیم صهیونیستی پیش از این موفق شده بود «عزالدین قسام» و شیخ «احمد یاسین» و دیگر رهبران مقاومت را ترور کند، اما اندیشه، راه و عقیده آنها تا به حال ادامه داشته است و از این به بعد هم رهبران دیگری پا در این مسیر می گذارند و اهداف عملیات طوفان الاقصی را تکمیل خواهند کرد.

پایان/

۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 30870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =