۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰

رای آگاهانه

بهاالدین قهرمانی نژاد
رای آگاهانه

نمی توان فراموش کرد که بیشتر مصائب مورد ادعای آقای پزشکیان، توسط دولت های جریان غربگرا و اصلاحاتی از دولت کارگزاران گرفته تا دولت روحانی بر ملت، تحمیل شده که شخص آقای پزشکیان، علاوه بر مسئولیت مستقیم در قوای کشور،خودش بایستی پاسخگو باشد و امروزه مطالبه گر شده و قطعا این رسم صداقت با مردم نبوده و نیست و این فرق کمی بین آقای دکتر جلیلی و ایشان نیست.

به گزارش تحریریه، دکتر بهاالدین قهرمانی نژاد، مدرس حوزه و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در یادداشتی دیدگاه خود را در مورد رای آگاهانه در انتخابات روز جمعه 15 تیرماه بیان داشت.

سلام بر حقیقت جویان.
رای به دکتر جلیلی ، انتخابی آگاهانه است زیرا:
۱.مسلما برنامه های وی، در همان مسیر شهیدسلیمانی، رئیسی و همراهان شهید او می باشد.

۲.اگر غیر از او را انتخاب کنیم مسلما و حداقل، دو سال، مملکت، نظاره گیر تغییرات گسترده در مسئولان، برنامه ها و روش ها خواهد شد و این یعنی نیمی از زمان دولت بعدی، عملا هدر رفته و دود آن به چشم خودمان و همه ملت خواهد رفت.

۳.ریل موفقیت کشور که با رئیسی ایجاد شده بود،در حال روان شدن ،ثمردهی و حصول موفقیت های بزرگ داخلی و بین المللی و آشکار شدن آن در اقتصاد و معیشت، با بی اثر نمودن تحریم هاست و قطعا انتخاب دکتر جلیلی،موفقیت و تداوم این مسیر را می تواند تضمین نماید.

۴. ما در شرائطی نیستیم که تنش و کشمکش در سطوح بالای مدیریتی را یک بار دیگر بر گرده ملت، تحمیل کنیم و مسلما رای به غیر دکتر جلیلی، باعث این مقوله غیرقابل اجتناب خواهد بود.

۵.احاطه گسترده دکتر جلیلی به مباحث بنیادین و اساسی کشور که بیش از ده سال با تکیه بر نظرات کارشناسان نخبه و همه جانبه نگر با کار میدانی و حضور عینی از استان ها و شهرها تا روستاهای کشور، امتداد یافته، تداوم مسیر شهیدان خدمت را تضمین نموده و رای به غیر او، عملا این معنا را از بین خواهد برد.فراموش نکنیم که شهید رئیسی، چگونه کشور خالی از خزانه و چهار سال پیش خور شده که نمی توانستند حتی حقوق نخستین ماه کارمندان را پرداخت نمایند، با انبوه بدهی ها، قهر از اغلب همسایه ها، کشورها، پیمان های منطقه ای و درگیر به فوتی های بیش از هفتصد نفر کرونایی و ده ها از این تلنبار مصائب را از حسن روحانی تحویل گرفت و از تمام تنگناها عبور داده و در مسیر صحیح، قرار داد.

۶.نمی توان فراموش کرد که بیشتر مصائب مورد ادعای آقای پزشکیان، توسط دولت های جریان غربگرا و اصلاحاتی از دولت کارگزاران گرفته تا دولت روحانی بر ملت، تحمیل شده که شخص آقای پزشکیان، علاوه بر مسئولیت مستقیم در قوای کشور،خودش بایستی پاسخگو باشد و امروزه مطالبه گر شده و قطعا این رسم صداقت با مردم نبوده و نیست و این فرق کمی بین آقای دکتر جلیلی و ایشان نیست.

۷.حضور انبوه اصلاحاتی ها و غربگرایان از آنان که به رای مردم در سال۸۸، گردن ننهادند تا دولتمردان حسن روحانی در ستاد و جمع تصمیم سازان و مشاوران پزشکیان، جای اندک تردیدی که پزشکیان،همان ادامه راه دولت سوم روحانی است باقی نمی گذارد و ادعای آقای پزشکیان مبنی بر این که راه ایشان جداست، قابل باور نیست.بنابراین رای ندادن به دکتر جلیلی، یعنی رضایت به روی کار آمدن مجدد آقای روحانی.

۸.فراموش نکنیم که به قول سید مقاومت، حسن نصرالله، نتیجه این اتنخابات در تمامی عرصه بین الملل، از جمله مقاومت مظلومین مقتدر کشورهای محور مقاومت، تاثیر مستقیم خواهد داشت و قطعا از بین این دو نامزد و به دلائل بسیار روشن، رای به دکتر جلیلی است که می تواند، از عهده این مهم برآید.فراموش نکنیم که اسرائیل، ایده ها و جریان های اصلاحاتی و غربی را همواره ستایش نموده و سرمایه خود می داند.

۹.تکیه بر قومیت ها، مذاهب و مقابله با حجاب، امری کاملا غیر عقلایی و ایستادگی در مقابل آموزه های اصیل قرآنی،سنت نبوی (ص) و مکتب اهل بیت (ع) است که آقای پزشکیان، مدام آن را بیان می نماید و عجیب این که برای این معنا از نهج البلاغه،دلیل می آورد!
بنابراین رای به دکتر جلیلی، نه گفتن آشکار به این روش غیرعاقلانه است.

۱۰.حمایت اشخاصی مانند عبدالحمید از آقای پزشکیان که قطعا در مقابل نظام و رهبری ایستاده و از ایده های وهابی و داعشی پیروی نموده و آن را ترویج می نماید،نشان از واقعیت های غیرقابل انکار در آسیب به امنیت ملت دارد،مضاف بر این که هیچ گاه امت اسلام از شیعه و سنی فراموش نخواهند نمود که این سردار دل ها،شهید حاج قاسم سلیمانی بود که این بلیه بزرگ را از ملت و همه ملل منطقه رفع نمود،همان سرداری که امثال عبدالحمید با و هدفش، مقابله نموده و می نمایند.

بنابراین عاقلانه نیست که رای ما به شخص و جریانی باشد که عبدالحمید، مروج آن باشد.

اینها بخشی از دلائلی بود که رای به دکتر جلیلی را کاملا آگاهانه و به نفع ملت، می نمایاند.

والله مع الصابرین.
پایان/

۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 29984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =