از بی گفتمانی نامزدها تا توهین ظریف به احمدی نژاد در سازمان ملل و برکناری! در گفتگو با کیومرث یزدان پناه

تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری روز به روز داغ تر شده و برخی نامزده ها و اعضای تیم‌شان مطالبی را بیان میکنند که باید در مورد آن روشنگری شود. در همین زمینه با دکتر کیومرث یزدان پناه استاد دانشگاه تهران به گفتگو نشستیم.

به گزارش تحریریه، تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری روز به روز داغ تر شده و برخی نامزده ها و اعضای تیم‌شان مطالبی را بیان میکنند که باید در مورد آن روشنگری شود. در همین زمینه با دکتر کیومرث یزدان پناه استاد دانشگاه تهران به گفتگو نشستیم.

پایان/

۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 29910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • 1 US ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      0 0
      تحریریه گرامی: گرم شدن انتخابات ریاست جمهوری در ایران گویا مانع از آن شده تا رویداهای بین المللی در رابطه با منطقه وایران را از دقیقتر مد نظر قرار دهیم. تغیرات در سطح رهبری پیمان آتلانتیک واتحادیه اروپا ٬انتخابات فرانسه و مطرح شدن دوباره برخی چهرهای دست راستی در مطبوعات وسیاست اروپا در کنار راستهای افراطی همگی نشانه هایی از آینده ای(نه چندان دور) دشوار است.(نیروهای دست راستی در مقابل نیروهای راست افراطی وظیفه تب در مقابل مرگ را بعهده دارند وگرنه هردو جریان یک سر چشمه دارند وبه اقتضاء زمان کار برد). وجالبترین نکته اکثر این چهرهای دست راستی از دست اندرکاران ونزدیکان اپوزیسیون ایران وهوادار رژیم غ اص ب میباشند .جبهه ها در سطح جهان در حال تغیر واستحکام ویا انهدام قرار دارند درگیری ها مستقیم وشدید تر میشود.وبسیاری ازسیاستمداران کنونی دیگر برای این مرحله کار برد ندارند ودوران جدید اشخاص وچهرهای خود را میخواهد ودر اروپا این روند شروع شده وادامه دارد ومتاسفانه در جهت نامطلوب .لازم بذکر است که دشمنان داخلی ایران هم تابع این تغیرات هستند وچهره های جدید بروز خواهندکرد.
    • 2 US ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      0 0
      ندارند ودوران جدید اشخاص وچهرهای خود را میخواهد ودر اروپا این روند شروع شده وادامه دارد ومتاسفانه در جهت نامطلوب .لازم بذکر است که دشمنان داخلی ایران هم تابع این تغیرات هستند وچهره های جدید بروز خواهندکرد. در تأیید سخنان آقای کیومرث یزدان پناه باید گفته شود که تأثیر نیروهای ضد ایرانی برتحولات کشور بسیار سازمانیافته تر از آن چیزی است که تصور میشود.شمشیر از روی بستن برخی رجل دولت قبل وهواداران آن دقیقأ آن روی سکه در سطح جهانی است.بحث بر سر مرغ وتخم مرغ یا حجاب نیست بلکه هدف تضعیف جبهه ضد هژمون کنونی است وایران بعنوان جزء مهم این جبهه مورد هدف قرار دارد چه از داخل وچه از خارج چرا که شباهت وهماهنگی برخی اقدامات واظهار نظرها در داخل و خارج از کشور بسیار بلوف آمیز است.
    • 1 DE ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      0 0
      با سلام! در سال ۱۹۹۸ بعد از پیروزی گرهاد شرودر درانتخابات واحراز پست نخست وزیری بهد از هلموت کهل که با سیاست غلط اقتصادی خود اقتصادآلمان را فلج کرده بود.(تورم بالا٬نرخ بیکاری وحشتناک که عامل اصلی آن تأمین مخارج وحدت دو آلمان از دارایی صندوق بازنشستگی عمومی بود .البته عوارض آن تا به امروز ادامه دارد .سن بازنشستگی در حال حاضر ۶۷سال است)با اتخاذ سیاست های اقتصادی غیر عادی ولی مثمر ثمر کشور را از مرد ضعیف اروپا به جایگاه اصلی خود برگرداند ویکی از اقدامات آینده نگرانه وی قرارد ایجادخط گاز استرم ۲ با روسیه بود که موجب عصبانیت آمریکا شدو نهایتأ بعد ازمخالفت با حمله به عراق وعدم شرکت درآن بعنوان عضو ناتو دیگر بعنوان چهرهای نا مطلوب باید از صحنه سیاست آلمان حذف میشد ولی بعنوان نجات دهنده آلمان وراه جدید رشد اقتصادی همواره مورد احترام جامعه آلمان بود واست بعبارت دیگر مرکل را وی را ادامه داد امری که همیشه به آن اشاره میکند.بعد از جنگ اوکرایین وعدم موضعگیری شرودر بر علیه روسیه وپوتین تمام امتیازات یک نخست وزیر سابق مبنی بر تأمین مخارج دفتر کار وکارمندان آن ودیگر امتیازات از وی گرفته شد ودررسانه
    • 3 DE ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      0 0
      نگاه از بالا به پایین افراد وتقسیم جامعه به خواص وعوام گویا چشمشان را کور کرده آیا کسی یا ارگانی رفتار این افراد را رصد میکند؟ آیا کسی میداند که این افراد با کدام کشورها بعنوان دولت اصلی ایران شناخته میشوند وچگونه در کار دولت قانونی کشور کار شکنی میکنند؟با کدام سازمان وارگاهای بین المللی در تهیه وپیشبرد قطعنامه ها در مورد کشور همکاری تحقیقی!!! دارند. دوستان!نشان دادن ایران ودولت آن بخصوص بعد از انتخاب دولت سیزدهم بعنوان دولتی بیسواد وناتوان وناوارد به امر ونهایتأ فاسد تاکتیکی بود که ازسوی مخالفان آن در داخل وخارج با شدّت وحدّت تمام دنبال میشد ومیشود امری که از نقطه نظر روانشناسی جامعه خود موجب اغتشاش فکری جامعه وکشورمیشود. امروز دیگر نه پزشکیان بلکه روحانی در مرکزتوجّهات است با تمام وزرا ومدیران!آیا کسی متوجه آن است؟