ظهره‌وند: عبور رژیم جعلی از خطوط قرمز/ باید سریع‌تر پاسخ گستاخی نتانیاهو داده شود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در صورتی که به رژیم صهیونیستی پاسخ قاطع داده نشود، گستاخ‌تر و جری‌تر خواهد شد.

به گزارش تحریریه، «ابوالفضل ظهره‌وند» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه لبنان، اظهار داشت: اتفاقی که در چند روز اخیر رخ داده است و جدیت رژیم صهیونیستی در جنایت و کشتاری که در لبنان دیدیم، قابل پیش‌بینی بود. سکوت و عدم مقابله سخت، رژیم صهیونیستی را گستاخ‌تر کرده است.

وی افزود: اسرائیل جرات حمله زمینی ندارد و دست به بمباران هوایی می‌زند که این روند برای جایی مثل لبنان که از لحاظ پدافند هوایی آسیب‌پذیر است، منجر به مشکل می‌شود. متاسفانه این رژیم جعلی از خطوط قرمز ما در منطقه عبور کرده و جز زبان زور، هیچ زبان دیگری را نمی‌فهمد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اهمیت مقابله با اسرائیل گفت: باید کاری که در گذشته قرار بود انجام بدهیم را به سراغش برویم و اگر این کار را انجام ندهیم همانطور که بلینکن هم گفت جلوتر خواهند آمد و به نوعی حساب‌کشی خواهند کرد و این ماجرا ادامه خواهد داشت و به سراغ بقیه کشورهای مقاومت خواهند رفت.

ظهره‌وند تاکید کرد: ما باید در مقابل رژیم صهیونیستی پرقدرت جواب دهیم و محکم بایستیم تا نگذاریم همینطور اسرائیل قربانی بگیرد. باید با آنها مانند خودشان رفتار شود. اسرائیل سعی دارد به وضعیت گذشته خود یعنی قبل از جنگ بازگردد اما با این شرایط نمی‌تواند مگر اینکه به قول خودشان بتوانند ایران را از پای دربیاورند.

به گزارش دفاع‌پرس، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.

به دنبال این حمله، حزب الله لبنان از جمعه شب گذشته تاکنون مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی خود قرار داده است.

پایان/

۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 30703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =