درخواست ارتش اسرائیل درمورد ایران

فرماندهان ارشد نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرده اند برای کسب آمادگی به‌منظور حمله به ایران یک سال تمرین مداوم نیاز است.

به گزارش تحریریه، در اولین نشست سران ستاد مشترک ارتش رژیم‌صهیونیستی، مقامات ارشد این رژیم درباره‌ی آمادگی برای حمله‌ی نظامی علیه ایران بحث کردند.

فرماندهان ارشد نیروی هوایی ارتش رژیم غاصب اذعان کردند برای کسب آمادگی به‌منظور حمله به ایران یک سال تمرین مداوم نیاز است.

طی این نشست درباره‌ی تقویت ارتباط ارتش با سطوح مختلف جامعه هم‌زمان با اعتراضات به «قانون اصلاحات قضایی» نیز صحبت شد.

به گزارش روزنامه‌ی عبری‌زبان «والانیوز»، «هرتزی هالوی» رییس ستادمشترک ارتش روز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ (هفتم می ۲۰۲۳) طی جلسه‌ای مشترک پس از بررسی برنامه‌ی چندساله، مصوبه‌ی سال ۱۳۸۷ (۲۰۰۸) درباره‌ی طرح پنج سال آینده‌ی نیروهای نظامی رژیم‌صهیونیستی تبادل‌ نظر کردند.

«هالوی» در جریان این گردهم‌آیی بر افزایش آمادگی ارتش برای کارزار جنگ علیه ایران تأکید کرد. این روزنامه‌ی صهیونیست نوشت:

«افزایش آمادگی برای راه‌اندازی کارزار_نظامی_چندعرصه‌ای علیه ایران، تقویت ارتباط ارتش با سطوح مختلف اجتماعی و سازمان‌دهی نظارت و فرماندهی ازجمله مهم‌ترین مسایلی بودند که در این جلسه مطرح شد.»

Netanyahu rebuffs IAEA chief's remarks against possible attack on Iran |  Reuters

از نظر «هالوی» در شرایط کنونی و درگیری‌های بعد از بازپس‌گیری قدرت توسط «بنیامین نتانیاهو» رسیدگی به امور شهروندان صهیونیست باید به اولویت اصلی ارتش تبدیل شود.

این گزارش فاش کرد توسعه‌ی توان‌مندی‌های دفاعی، تهاجمی، اطلاعاتی و به‌روزآوری توان‌مندی‌ها برای ضربه زدن به ایران از اهمّ موضوعات مطرح‌شده در نشست مشترک بود.

به ادعای یکی از افسران ارشد نیروی هوایی ارتش رژیم‌صهیونیستی «امروز سطح آمادگی برای حمله و اقدام نظامی خوب است و یک سال تمرین فشرده نیاز است تا مطابق با معیارهای از پیش تعریف‌شده به سطح عالی دست یابیم.»

منبع: کانال اخبار راهبردی

پایان/

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
کد خبر: 25453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =