اتحاد علیف و پوتین علیه ایران و ارمنستان!

سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در چرخی 180 درجه ای نسبت به مواضع قبلی روسها، رهبری ارمنستان را به «خرابکاری» در توافق بازگشایی مسیرهای ترانزیتی در منطقه متهم کرد.

به گزارش تحریریه، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در چرخی 180 درجه ای نسبت به مواضع قبلی روسها، رهبری ارمنستان را به «خرابکاری» در توافق بازگشایی مسیرهای ترانزیتی در منطقه متهم کرد.

پایان/

۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
کد خبر: 30377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 1
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • 1 US ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
      0 0
      سفر فشرده وکوتاه پوتین به آذربایجان ونتایج آن را باید در ارتباط با دولت جدید در ایران مورد بررسی قرار داد. مصاحبه امروز عراقچی با روزنامه ژاپنی وموارد مطرح شده در این مصاحبه خود شاهد آن میباشد.(معمولأ اولین سفر یا مصاحبه وزرا در دولت جدید نشاندهنده سیاست خارجی آینده کشور میباشد).سرعت عمل در سیاست خارجی وحفظ منافع ملی شاخصه پویایی سیاست داخلی وروشن بودن چهارچوب برنامه های هر کشور میباشد.حالا اگر سیاستمداران ایرانی تنها غرب را ترجیح میدهند وتنها به غرب و وابستگان آن بعنوان شریک سیاست خارجی خود مینگرند وهمه چیز را از دریچه روابط با آمریکا میبینند باید منتظر بنشینند.حالا ژاپن چرا! وابسته ترین کشور آسیایی وهنوز بعنوان بازنده ج ج ۲ از سوی آمریکا تحت اشغال است وبعنوان نوک پیکان غرب جهت حمله به روسیه محسوب میشود .همان ژاپنی که جزایر سه گانه را متعلق به امارات میداند.(جالب توجه است این اقدام ژاپن در مورد جزایر بعد از پشتیبانی أیران از ژاپن توسط آقای خرازی وعراقچی در مقابل روسیه ودرمورد جزایر ساخالین انجام گرفت آنهم با سفر به ژاپن جهت ابراز همبستگی!که افتضاح بزرگی برای تدوین کنندگان سیاست خارج