چرا با افزایش نرخ ارز صادرات غیرنفتی زیاد نشد؟ پاسخ به پورابراهیمی و جبرائیلی

پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اخیرا درباره افزایش صادرات به تبع افزایش نرخ دلار نکاتی را بیان کرد. در واکنش به اظهارات پور ابراهیمی، یاسر جبرائیلی یادداشتی نوشت و مواضع ابراهیمی را مورد نقد قرار داد. نکته مهم این است که هیچ کدام از این دو نفر نفهمیده اند مشکل اصلی کجاست. بر اساس رسالتی که تحریریه برای آگاه کردن مردم شریف ایران برای خود در نظر گرفته است بر آن شدیم تا حول محور یادداشت جبرائیلی مشکل اصلی وضعیت ارزی و صادراتی کشور را بیان کنیم.

به گزارش تحریریه، پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اخیرا درباره افزایش صادرات به تبع افزایش نرخ دلار نکاتی را بیان کرد. در واکنش به اظهارات پور ابراهیمی، یاسر جبرائیلی یادداشتی نوشت و مواضع ابراهیمی را مورد نقد قرار داد.
نکته مهم این است که هیچ کدام از این دو نفر نفهمیده اند مشکل اصلی کجاست.
بر اساس رسالتی که تحریریه برای آگاه کردن مردم شریف ایران برای خود در نظر گرفته است بر آن شدیم تا حول محور یادداشت جبرائیلی مشکل اصلی وضعیت ارزی و صادراتی کشور را بیان کنیم.

پایان/

۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
کد خبر: 27941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
      1 0
      اساتید. یا اینکاره نیستید یا عمدی دارید خرابکاری در اقتصاد می کنید و تنها چیزی که مسلمه اینه که اقتصاد رو دارید به بیراهه می برید. کارشناسان و رسانه ها هم بواسطه مصاحبه ها و تحلیل های ضد و نقیض و گمراه کننده متعدد با انتقاد های متنوع از خودی و بیگانه، در چارچوب یک سناریو مشخص، فقط و فقط وظیفه گم کردن رد پای خرابکاران رو دارند. چون خرابکارش پول داره وقدرتم داره، پول میده به رسانه ها سفارش انواع مصاحبه های ضد و نقیض رو میده. قدرتشم نمی گذاره هر رسانه ای مجوز بگیره و تو چارچوبش کار نکنه. دولتم خوشبینانه یا ساده لوحانه بگم گیر کرده تو گل بروکراسی خودش. فقط مردم این وسط بازیچه و سردرگم می مونند و اون قدرتمند فاسد با نوچه هاش بازار رو جمع می کنه و بار میزنه کل اقتصاد رو می بره. هیچکی هم نیست به داد مردم مظلوم برسه همه هم دم از اقتصاد دینی و اسلامی می زنند و غیر این هم بگی مجازات میشی. اما دارید به اسلام و نظام و کشور و مردم خیانت می کنید چون دو برابر همین برداشت از کیک اقتصاد و دسترنج مردم رو میشه با شکوفا کردن چرخ اقتصادی برداشت کرد فقط اون مافیای قدرتمند و ثروتمند نمی خواهد. چرا؟ نمی دونم.