احمد جانجان: مولد سازی تکرار انقلاب سفید شاه است

مدتی قبل برای بررسی برخی اظهارات بذرپاش با احمد جان جان کارشناس ارشد بورس به گفتگو نشستیم. در بخشی از این گفتگو به نقش پشت پرده مافیا و باندهای قدرت در اصرار برای خروج سیمان و فولاد از بورس کالا پرداخته شد.

به گزارش تحریریه، مدتی قبل برای بررسی برخی اظهارات بذرپاش با احمد جان جان کارشناس ارشد بورس به گفتگو نشستیم.
در بخشی از این گفتگو به نقش پشت پرده مافیا و باندهای قدرت در اصرار برای خروج سیمان و فولاد از بورس کالا پرداخته شد.

پایان/

۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
کد خبر: 27822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سعید 1 IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      0 0
      آقای بهرامی چند روز پیش اشاره ای به خبرگزاری مشرق کردند بابت خبر خودرویی که گویا این خبرگزاری بابت انجام نشدن وعده های دولت در زمینه واردات خودرو و ارزان شدنش گله کرده بودند . خبر را از موتور جستجوی خبری خوانده بودم چون این خبرگزاری را چند وقتی بوسیدم و کنار گذاشتم. آقای بهرامی بابت این خبر یه تمجیدی از مشرق کردند، ولی اگر مثل من چهار پنج سال این خبرگزاری را مطالعه می کردند حتی بابت همین خبرم کوچکترین تمجیدی نمی کردند. کل این خبرگزاری غیرمردمی خلاصه شده در دنبال کردن منافع حزبی و کسب رای. بیشتر خبرهاش مربوط میشه به اینکه مردم فقط بیان رای بدهند حالا هر بلایی هم این دولت ها سرشون میارن مهم نیست. حالا تک و توک خبرهایی مشابه اون که ظاهرا رنگ دفاع از منافع مردمی داره همانطور که خود آقای بهرامی هم اشاره کردند به خاطر نزدیکی انتخاباته، به قول خود مشرق در نسبت دادن به دیگران خود مشرق هم در حال تحمیق مردم هستند. در این سایت مطالبه گری مردم از دولت مطبوعشون جایی نداره و حتی حق هم ندارند مطالبه گری کنند. بارها در مورد اشتباه های دولت و وعده های بر زمین مانده نظر نوشتم یا منتشر نکردند یا بدتر ...
    • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      0 0
      یا بدتر از اون با دستکاری و تحریف نظر را منتشر کردند. جالب اینجاست که نظرهایی در این سایت منتشر شده اند که یا فحش های ناموسی بودند یا به اختلاف های قومی دامن می زدند و از اون بدتر دو سه ماه پیش زیر یکی از خبرهای شبکه های اجتماعی شون طرف دعا کرده بود ایران تجزیه بشه!! داشتم شاخ در میاوردم که چطور این نظر تایید شده ولی مال ما را منتشر نمی کنند. خلاصه اینکه این خبرگزاری شدیدا مدافع طرح های کذایی این دولت از جمله همین طرح مولدسازیه که حسابی هم ازش دفاع کرد. و یا طرح های سامانه بازی و قرعه کشی خودرو، خارج شدن خودرو از بورس، خارج شدن فولاد و سیمان از بورس، قیمت گذاری را که نگم طرفدار دو آتیشه اش هست، طرفدار سفت و سخت فاطمی امین بودند و معتقدند به ناحق عزل شد و خیلی خوب بود و عزلش دسیسه ضد انقلاب بوده. خلاصه که مشابه حرف آقای جانجان با این عملکردشون باید جزو یکی از شاخه های براندازا درنظر گرفتشون. خلاصه که بد نیست تیم تحریریه یه نیم نگاهی هم به این خبرگزاری مدعی انقلابی بودن! داشته باشند.