تصمیم خطرناک دولت برای اضافه کردن یک وزارتخانه جدید

تصمیم خطرناک دولت برای اضافه کردن یک وزارتخانه جدید را باید ادامه سیاست دولت حسن روحانی در ترجیح دادن واردات بر تولید دانست.

به گزارش تحریریه، تصمیم خطرناک دولت سیزدهم برای اضافه کردن یک وزارتخانه جدید به نام وزارت بازرگانی را باید ادامه سیاست دولت حسن روحانی و متنفذین اتاق بازرگانی به سرکردگی محمد نهاوندیان در ترجیح دادن واردات بر تولید دانست. 

آذری جهرمی سخنگوی دولت اعلام کرد که دولت با احیای وزارت بازرگانی موافقت کرده است که معنایی جز پیشبرد طرح محمد نهاوندیان و اتاق بازرگانی برای خلع سلاح بیشتر تولیدکنندگان در برابر جناح وارداتچی ندارد. 

ایران با دارا بودن 19 وزارتخانه، یکی از پروزارتخانه ترین کشورهای جهان است که در اختلال وظایف نهادها و ترافیک سمت ها خود را گرفتار کرده است و حالا دولت سیزدهم به جای برکناری سیدرضا فاطمی امین که یکی از بیربط ترین وزرای دولت سید ابراهیم رئیسی است، چاره را در احیای وزارت بازرگانی یافته است. 

باتوجه به انبوه مدیران ناکارآمد در کابینه مانند محرابیان، ساداتی نژاد، رستم قاسمی، امیرعبداللهیان، اوجی، صالح آبادی و ... با کنونی روش دولت، می بایست شاهد ظهور چندین وزارتخانه جدید باشیم که به عنوان راهکار حل مساله به جای تغییر وزرای بی کفایت، در دستورکار قرار گرفته است. 

پایان/

۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 20100

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =