استیصال نتانیاهو/درهای جهنم به روی صهیونیست‌ها باز می‌شود

«عبدالباری عطوان» تحلیلگر سرشناس جهان عرب معتقد است عقب نشینی نیروهای رژیم صهیونیستی از خان یونس با هدف سرپوش نهادن بر شکست ها در غزه صورت گرفته است. حال که امور به طور اساسی به سود مقاومت در حال تغییر است، در مرحله بعد درهای جهنم به روی رژیم صهیونیستی از رفح باز خواهد شد.

به گزارش تحریریه، «عبدالباری عطوان» تحلیلگر سرشناس جهان عرب در بخشی از اظهارات خود در «یوتیوب» گفت: نیروهای رژیم صهیونیستی به طور خفت باری از منطقه خان یونس عقب نشینی کردند و با این اقدام مقاومت فلسطین در نوار غزه پیروزی بزرگی را کسب کرده است.

وی تصریح کرد که نیروهای رژیم صهیونیستی پس از ۴ ماه تهاجم همه جانبه، با پیروزی که مقاومت به طور کامل به دست آورد، مجبور به عقب نشینی از خان یونس شدند. در واقعیت آنها در خان یونس شکست مفتضحانه ای را متحمل شده اند و تعداد بسیاری از نیروهای این رژیم به هلاکت رسیدند.

استیصال نتانیاهو/درهای جهنم به روی صهیونیست‌ها باز می‌شود

عطوان در تشریح دلیل نیروهای اسرائیلی آورده است که آن ها در میدان جنگ فقط عقب نشینی نکردند، بلکه به دلیل سلحشوری نیروهای مقاومت مجبور شدند تا شب هنگام از این منطقه فرار کنند. جریان مقاومت تعداد زیادی از نیروهای این رژیم را در کمین های خود قرار داده بود و تانک های آنها را منهدم کرد. تنها در یک شب ۱۴ تن از نیروهای این رژیم به هلاکت رسیدند و ۳ تانک مرکاوا منهدم شدند.

این تحلیلگر فلسطینی تبار افزود: اسرائیلی ها ادعا کردند عقب نشینی آن ها از خان یونس به دلیل کسب آمادگی برای حمله به رفح صورت گرفته است اما این یک دروغ بزرگ است که با هدف سرپوش نهادن بر شکست اسرائیل بیان شد. آنها که طی ۴ ماه نتوانسته بودند در خان یونس کاری را پیش ببرند و به اهداف اعلامی خود دست پیدا کنند، در رفح هم به هیچ هدفی نخواهند رسید زیرا نیروهای حماس و مقاومت در رفح حضور دارند و در آنجا هم منتظر ارتش اسرائیل هستند.

استیصال نتانیاهو/درهای جهنم به روی صهیونیست‌ها باز می‌شود

وی در تشریح استیصال تل آویو در مدیریت تحولات در غزه آورده است همزمان با این شرایط نتانیاهو ادعا می کند که اسرائیل در آستانه دستیابی به پیروزی قرار دارد. این در حالی است که آنها طی ۶ ماه جنگ هیچ اقدامی را نتوانستند انجام دهند. نیروهای نظامی اسرائیل حتی نتوانستند به تونل ها و کارخانه های موشک سازی مقاومت دست یابند.

عطوان در پایان تاکید کرد: به دلیل برنامه ریزی دقیق گروه های مقاومت، پیروزی های قابل توجهی برای آن ها به دست آمده است. مقاومت دارای ارتشی منسجم می باشد که برای جنگ های چریکی برنامه ریزی دارد. امور به طور اساسی به سود مقاومت در حال تغییر است و در مرحله دوم جنگ، درهای جهنم از رفح به روی رژیم صهیونیستی باز خواهد شد.

پایان/

۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰
کد خبر: 29291

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =