روزهای سخت رژیم صهیونیستی در راه است

«عبدالباری عطوان» تحلیلگر مطرح جهان عرب معتقد است رژیم صهیونیستی به طرح آتش بس و قطعنامه سازمان ملل پایبند نخواهد بود. روزهای آینده برای اسرائیل سخت و شگفت آور خواهد بود و دوران اشغالگری به پایان خواهد رسید.

به گزارش تحریریه، «عبدالباری عطوان» تحلیلگر سرشناش جهان عرب در بخشی از اظهارات خود در «یوتیوب» گفت: پس از وتوی دوگانه روسیه و چین با طرح آمریکا که جریان حماس را محکوم می کرد ۱۰ کشور عضو غیر دائم سازمان ملل و شورای امنیت، طرحی را ارائه کردند. این طرح از سوی همه کشورها به غیر از آمریکا مورد موافقت قرار گرفت و آمریکا هم به این طرح رای نداد.

به اعتقاد وی اقدام واشنگتن نشان می دهد که آمریکا هم با این طرح موافقت کرده است. این یک پیام قوی از سوی آمریکا به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی بود زیرا نتانیاهو پیش از این اعلام کرد اگر آمریکا از حق وتوی خود استفاده نکند اسرائیل هم هیات مذاکره کننده خود را به واشنگتن گسیل نخواهد کرد. این تهدیدها در حالی مطرح شده اند که اگر بمب ها و جنگ افزارهای آمریکا نبودند اکنون چیزی از رژیم اسرائیل باقی نمی ماند.

روزهای سخت رژیم صهیونیستی در راه است

عطوان افزود: نتانیاهو به آتش بس پایبند نخواهد بود و او برای حمله به رفح آماده می شود که این حمله اقدام بسیار خطرناکی خواهد بود. شاید نتانیاهو در این حمله کشتارهای دیگری را هم مرتکب شود زیرا او می داند که در حال از دست دادن همه چیز است. نخست وزیر اسرائیل مانند یک گرگ زخمی است که خودش را به هر دری می زند، چون که روزگار رژیم اشغالگر در حال به پایان رسیدن است.

عطوان در بخش دیگری از اظهارات خود با سرزنش کردن نظام های عربی گفت: در حالی که مردم فلسطین به خاک و خون کشیده می شوند و به زنان فلسطینی تجاوز می شود کشورهای عربی سکوت مرگباری را اختیار کرده اند و هیچ کمکی به مردم فلسطین نمی کنند. آنها بویی از کرامت و عزت نفس نبرده اند. خدا را شکر که گردان های القسام در صحنه حضور دارند. آنها بر خواسته خود مبنی بر عقب نشینی کامل رژیم اشغالگر و آزادی زندانیان فلسطینی و بازسازی ویرانی ها تاکید کردند.

روزهای سخت رژیم صهیونیستی در راه است

وی در پایان تصریح کرد: جریان حماس هرگز از شرط هایی که مطرح کرده است چشم پوشی نخواهد کرد. حمله موشکی جریان حماس به اسدود هم نشان داد که این جریان هنوز هم بسیار قدرتمند است، همه جا را تحت کنترل دارد و در برابر کشتارهایی که ارتش رژیم صهیونیستی مرتکب می شود از خود واکنش نشان خواهد داد. این مسائل نشان می دهند که ادعاهای این رژیم مبنی بر اینکه اسرائیل دست برتر را جنگ دارد، دروغ است. روزهای آینده هم شگفت آور خواهد بود و اسرائیل در روزهای آینده زیان های بیشتری را متحمل خواهد شد.

پایان/

۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 29205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =