حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد در نمایشگاه مالزی منتفی شد؟

درحالی دبیر شورای عالی مناطق آزاد از حضور در نمایشگاه‌های خارجی برای معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری مناطق آزاد خبر داده که حضور وی در نمایشگاه صباح مالزی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش تحریریه، دبیر شورای عالی مناطق آزاد طی ماه‌های اخیر روی بسته‌های سرمایه گذاری در مناطق آزاد تمرکز ویژه‌ای داشته و در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی حضور فعالی داشته است. آخرین حضور وی در نمایشگاه چین بود که در آنجا نشست خبری هم برگزار کرد. وی در نمایشگاه اوایل ماه جاری در تهران تعداد بسته‌های سرمایه‌گذاری را به 850 بسته افزایش داد و اعلام کرد برای حدود 100 بسته بازاریابی صورت گرفته است.

وی در این باره گفته بود:‌ اردیبهشت امسال 370 بسته به ارزش 230 هزار میلیارد تومان، در تیرماه 1402 بالغ بر 330 بسته به ارزش 200 هزار میلیارد تومان و الان 150 بسته سرمایه‌گذاری با ارزش 218 هزار میلیارد تومان تدوین شده است. در مجموع 648 هزار میلیارد تومان بسته سرمایه‌گذاری رونمایی شده و همین الان در دسترس قرار دارد.

در ادامه حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی قرار بود اواخر ماه جاری و اوایل مهرماه دبیر شورای عالی مناطق آزاد در نمایشگاه صباح مالزی حضور یابد. این در حالی است که خبرها حاکی از آن است که وی به دلایلی احتمالاً نمی‌تواند در نمایشگاه مذکور حضور داشته باشد.

از سوی دیگر شنیده می‌شود که دبیر شورای عالی مناطق آزاد از سمت خود استعفا داده است. دلیل این استعفای احتمالی هنوز مشخص نیست.

پایان/

۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
کد خبر: 27480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =