افزایش شدید قبض برق!

افزایش تقاضا برای انرژی که به دلیل تغییرات آب و هوایی رخ داده، موجب شده است تا قبض های خدمات شهری به ویژه هزینه برق برای خانوارهای آمریکایی به شدت افزایش یابد.

به گزارش تحریریه، OilPrice با استناد به داده های دولتی عنوان داشت که دمای بی سابقه تابستان در جنوب ایالات متحده باعث افزایش مصرف برق توسط خانوارها و در نتیجه افزایش سرسام آور قبض های انرژی شده است.

گزارش اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده (EIA) می گوید که یک خانواده متوسط آمریکایی معمولاً حدود ۲۶۲ دلار در سال برای تهویه مطبوع هزینه می کند، اما این هزینه ها در مناطق گرم و مرطوب جنوب شرقی به ۵۲۵ دلار رسیده است.

در اوایل ژوئیه، انجمن ملی مدیران کمک رسانی انرژی ایالات متحده (NEADA) تخمین زد که هزینه های انرژی خانه در تابستان امسال تقریباً ۱۲ درصد افزایش می یابد و به طور متوسط به ۵۷۸ دلار می رسد که از ۵۱۷ دلار در تابستان گذشته بیشتر است.

در کل منطقه مرکزی جنوب غربی به طور متوسط با ۷۰۶ دلار و ساحل اقیانوس آرام با ۴۹۹ دلار کمترین هزینه را پرداخت کردند.

داده‌ها نشان می‌دهند که تقریباً ۹۰ درصد از خانواده‌های ایالات متحده از تهویه مطبوع (AC) استفاده می‌کنند و دو سوم آنها به AC مرکزی یا پمپ حرارتی مرکزی به عنوان تجهیزات اصلی AC خود متکی هستند.

مارک وولف، مدیر اجرایی NEADA، به USA Today اظهار داشت که «احساس من این است که در تابستان امسال هزینه ها برای خنک کننده ها به شکل بی سابقه ای افزایش خواهد داشت.»

این مسئول انجمن که از برنامه هایی حمایت می کند که به خانواده های کم درآمد کمک می کند تا هزینه های آب و برق خود را پرداخت کنند، اضافه کرد که این افزایش هزینه ها به دلیل بالا رفتن قیمت ها نیست، بلکه در نتیجه افزایش تقاضا به دلیل دمای بالا رخ داده است.

افزایش شدید قبض برق!

داده های سازمان جهانی هواشناسی (WMO) و سرویس تغییرات آب و هوایی کوپرنیک اتحادیه اروپا نشان می دهد که جولای ۲۰۲۳ گرم ترین ماه ثبت شده است.

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد، هشدار داد که تغییرات آب و هوایی به سطح وحشتناکی رسیده است و خاطرنشان کرد که دوران گرمایش جهانی در حال تبدیل شدن به عصر جوشیدن جهانی است.

سازمان بهداشت جهانی همچنین در مورد «رویدادهای شدید آب و هوایی شدید» در سال ۲۰۲۳ هشدار داده و پیش‌بینی کرده است که خشکسالی، سیل، طوفان و سایر بلایای طبیعی افزایش خواهد یافت.

امسال ایالات متحده با مرگبارترین آتش‌سوزی‌های جنگلی در بیش از یک قرن گذشته مواجه شده است به نحوی که تلفات مربوط به آن در جزیره مائوئی هاوایی به حدود ۱۰۰ نفر رسیده است. به گفته «جاش گرین» فرماندار این ایالت، حدود ۲۲۰۰ ساختمان در غرب مائوئی تخریب شده‌اند که هزینه خسارت آن به ۶ میلیارد دلار می‌رسد.

پایان/

۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
کد خبر: 27065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =