چهره جدید اوکراین برای ادامه جنگ با روسیه؟

رسانه های غربی گمانه زنی در مورد حذف ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهوری کمدین اوکراین و جایگزینی آن با چهره جدید برای ادامه جنگ را در دستور کار خود قرار داده اند.

به گزارش تحریریه، اورآسیا پست به نقل از رسانه infoBRICS در گزارشی نوشت: اطلاعات زیادی به دست رسانه های غربی رسیده است که اثبات می کند اختلافات زیادی در مورد ادامه کار زلنسکی در سمت ریاست جمهوری میان رهبران غربی وجود دارد.

علاوه بر آن احزاب و نیروهای سیاسی - اقتصادی اوکراین نیز اجماع در مورد شخصیت زلنسکی به عنوان رهبر را از دست داده اند و به دنبال معرفی چهره های جدید برای تغییر وضعیت هستند.

بسیاری از تحلیلگران نیز بر این باورند زلنسکی روزهای پایانی عمر سیاسی خود را می گذراند، چراکه بخش قابل توجهی از نظامیان اوکراین دیگر زلنسکی را به عنوان رئیس جمهور اوکراین به رسمیت نمی شناسند و تلاش می کنند تا در دوران جنگ یک رهبر نظامی وارد کاخ ریاست جمهوری در کی یف شود.

چهره جدید اوکراین برای ادامه جنگ با روسیه؟

علاوه بر آن نیروهای سیاسی در غرب بر این باورند که والری زالوژنی، فرمانده کل نیروهای مسلح کنونی اوکراین تسلط بیشتری به اوضاع سیاسی - نظامی دارد و می تواند بسیار بهتر شرایط جنگی در کشور و حتی مذاکرات احتمالی در مورد صلح را مدیریت کند.

پایان/

۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
کد خبر: 26646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =