اقتصاددانان اشتباه می کردند، نظر رهبر معظم انقلاب درست بود

اقتصاددانان و رسانه های منتقد اشتباه می کردند و اثبات نظر رهبر معظم انقلاب درباره جایگاه 18 ام اقتصادی ایران در آمارهای اخیر قابل ردیابی است.

به گزارش تحریریه، طبق گزارش صندوق بین المللی پول که در رسانه ها و ماخذ اطلاعاتی دنیا نیز درج شده است تولید ناخالص داخلی ایران با 1470661 میلیون دلار یا هزار میلیارد و 470 میلیارد دلار در جایگاه 18 ام جهان قرار دارد که اهمیت زیادی دارد. 

این اهمیت به این مهم باز می گردد که رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال اعلام کردند که اقتصاد ایران در جایگاه 18 ام دنیا قرار دارد که با واکنش هایی توام شد و ظاهرا به دلیل کم کاری تیم های پژوهشی دفتر معظم له شاهد بودیم که پس از مدتی کوتاه پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر معظم انقلاب مطلبی منتشر کردند. در این خبر، رهبر انقلاب فرمودند: من در سخنرانی اول فروردین در باب رتبه اقتصادی کشور یک آماری را عرض کردم. آنچه من گفتم مربوط به چند سال قبل بود لذا از کسانی که به من تذکر دادند که موجب شد این اشتباه برطرف شود تشکر می‌کنم.

داده های جدید آماری نشان می دهد که گفته های معظم له اشتباه نبوده و صحت داشته است و اقتصاد ایران با شاخص برابری قدرت خرید(PPP) در جایگاه 18 ام جهانی قرار دارد. 

پایان/

۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
کد خبر: 15533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 5
    • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
      3 0
      حضرت آقا بداد مردم برس از دست این مسولین تهی مغز چپ و راست اینها اگه بلد بودن مملکت رو بچرخونن الان وضع ما اینطور نبود بدادمون برس
    • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
      2 0
      ماشاءالله رهبر به این می گن بی خودی نیست که دوستون داریم آقاجان درد وبلاتون به سر آمریکا واسراییل وانگلیس
    • FR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
      0 0
      درد و بلاش بخوره تو سر ما ملت بی لیاقت
    • Shahrokh PL ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
      1 0
      آقاجان نمی‌دانیم این نظریات ملت را بشما میرسانند یا می‌خوانید. بدانید اقاجان ما وقریب باتفاق ملت شما را دوست داریم. ولی آقا جان ترا بجان مادرتان زهرای اطهر چرا این غارتگران بیت المال و مسببان وضع موجود بسزای اعمالشان نمی‌رسند. چرا ملت باید تمامی سختی‌ها را بجان بخرد ولی یکعده از مسولان دوتابعیتی شده اند در آمریکا و غرب و اروپا زندگی می‌کنند.مگر حقوق اینها چقدر بوده مگر می‌شود.از راه درست در آمریکا و اروپا خانه و کاشانه خرید آقا جان ترا بخدا قوه قضائیه که زیر مجموع شماست چرا اینهمه مماشات میکنند بخدا ملت باشرف باحیا وبامعرفت ایران نظامشان ر رهبرشان را دوست دارن.و جا دارد خائنین و چپاولگران ویژه خواران و رانت خواران را که ضربه ها به وجهه نظام زده اند و باعث دلخوری بسیاری از دوستداران نظام شده اند را که گناه کمی نبوده خبانت به ملت و خون شهدا را به اشد مجازات برسانند.شما دستور اکید بدهید چرا کم کاری و مماشات صو ت گرفته.