ده ها سال است که جایزه نوبل، به جای صلح جویان و صلح طلبان به جنایتکاران و جنایت دوستان،اهدا می شود، گویا همه چیز در مجامع جهانی بر عکس شده است.

به گزارش تحریریه، «بهاالدین قهرمانی نژاد» عضو هیئت علمی گروه تاریخ و تمدن اسلامی دانشگاه تهران در ارتباط با اعطای جایزه صلح نوبل به یک ایرانی چنین نوشت،

جایزه صلح نوبل و جنایت دوستان!

سلام بر حقیقت جویان.

ده ها سال است که این جایزه، به جای صلح جویان و صلح طلبان به جنایتکاران و جنایت دوستان،اهدا می شود، گویا همه چیز در مجامع جهانی بر عکس شده است. به فرمانده ناو جنایتکار امریکایی که هواپیمای مسافری ایران را در بحبوحه جنگ تحمیلی در دهه شصت، هدف قرار داده و دویست و نود نفر مسافر بیگناه از جمله زنان و کودکان را شهید کرد، مدال افتخار و شجاعت داده می شود و شهید سلیمانی را که اصلی ترین شخص در برابر داعش جنایتکار و خون آشام بود را تروریست، معرفی کرده و به شهادتش می رسانند!

به شیمون پرز، اسحاق رابین و مناخیم بگین، روسای جنایتکار صهیونیزم و قاتلان ده ها هزار فلسطینی مظلوم و جنایتکاران مانند آنها، جایزه صلح نوبل می دهند تا به دنیا چنین بنمایانند که هر چه بیشتر جنایت کنی، بیشتر استحقاق این جایزه را خواهی داشت!

این جایزه مانند بسیاری از مدال های مجامع جهانی به کسانی اهدا می شود که در راستای منافع قدرت های شیطانی و نه ملت های مظلوم باشد.

بی آبرویی این مجامع ، آنچنان است که حنایشان هیچ رنگی در بین ملت های آزاده و انسان شرف مدار ، نداشته و تنها جمع گرگ منظرهای شب پرست، شهوت گرا و جنایت دوستی که مانند این نفر آخر برنده جایزه، از دولت های جنایتکار و سازنده داعش غربی، خواستار تحریم هر چه بیشتر ملت ایران بود را خوشحال می کند.

در هیچ جای دنیا خائنین به ملت را که اجنبی، جایزه دهد، تحسین نمی کنند.

زمستان می رود و روسیاهی به زغال می ماند. تاریخ، ثابت کرده هر که با حق در افتاد، ذلیل و خوار شد و انقلاب اسلامی، همان حقیقتی است که هر نامردی، قصد خیانت به آن داشت، خودش رسوا شد.

والله مع الصابرین.

پایان/

۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 28336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • NL ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      1 0
      دوستان!از اینکه اینگونه جوایزهمواره دارای بارسیاسی است شکّی نیست .مشکل آن است که مقامات جمهوری اسلامی هنوز درک نکرده اند که در مقابل اینگونه اقدامات جواب صریح وروشنی بدهند.هفته گذشته رقص وآواز در نروژ وامروز حمله در راسک.عزیزان اگر کسی فکر میکند ایندو بهم ربط ندارد دراشتباه است پیام اینها این است که:ما هر چه بخواهیم انجام میدهیم وشما هیچ کاری نمیتوانید بکنید.یا بعبارت دیگر خندیدن به ریش مقامات سیاسی-نظامی ایران وبیعرضه و نالایق نشان دادن آنان در عرصه ایران ودر افکار عمومی جامعه. البته این خط چندی است از سوی برخی محافل ونشریات ایران در داخل دنبال میشود که بر دست اندرکاران پوشیده نیست.یا حداقل امیدواریم که پوشیده نیست. چرا که با بالا رفتن ناامنی انتظارت جامعه از نیروهای حافظ امنیت بالاترمیرود واین یعنی تشدید احساس نا امنی وزمینه ساز مشکلات.