درآمد زنان در کاخ سفید 20 درصد کمتر از مردان

بررسی حقوق و دستمزد نشان می دهد حقوق زنان در کاخ سفید 20 درصد کمتر از مردان است.

به گزارش تحریریه، به نقل از The Western Journal، یکی از موضوعات مورد علاقه چپ‌ها، ادعای آنها مبنی بر اینکه زنان کمتر از مردان درآمد دارند، است و جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، بارها از مفاسد این «شکاف دستمزدها» انتقاد کرده است. اما بررسی حقوق و دستمزد او در کاخ سفید نشان می‌دهد که بایدن به اندازه هر شخص دیگری در این تبعیض جنسی مقصر است.

روز دوشنبه، وال استریت ژورنال نگاهی به لیست حقوق و دستمزد جو بایدن در کاخ سفید انداخت و با یافتن این موضوع که دفتر اجرایی او اختلاف حقوقی ۲۰ درصدی بین کارکنانش در کاخ سفید دارد، ارزش‌های ادعایی «ترقی‌خواهانه» بایدن را به سخره گرفت.

زنان شاغل در کاخ سفید به ازای هر دلاری که کارمندان مرد بایدن به دست می‌آورند، 80 سنت درآمد دارند که این اختلاف برای برابری دستمزد بسیار زیاد است.

طبق این ژورنال، در میان 269 زن و 179 کارمند مرد کاخ سفید، بیشتر زنان در نقش‌های کم‌درآمد مانند دستیار کارکنان حضور دارند. بنابراین، واقعیت این است که زنان بیشتر از مردان در پست‌های ابتدایی وارد شده‌اند و اکثر مردان تجربه و جایگاه بالاتری دارند. بنابراین، طبیعتاً مردان حقوق بیشتری دریافت خواهند کرد.

پایان/

۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
کد خبر: 26919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =