بهره‌برداری از یک پروژه نیمه‌تمام حمل‌ونقلی

درحالی امروز با حضور رئیس جمهور راه اصلی پاتاوه-دهدشت به بهره‌برداری رسید که این پروژه هنوز نیمه تمام است و تکمیل آن حداقل 2000 میلیارد تومان منابع مالی نیاز دارد.

به گزارش تحریریه، امروز با حضور آیت‌الله رئیسی راه اصلی 136 کیلومتری پاتاوه-دهدشت به بهره‌برداری رسید.

رییس جمهور در حاشیه مراسم بهره‌برداری از این جاده اظهار داشت: روستاهای زیادی در طول این جاده از مواهب آن بهره مند می شوند چرا که با وجود این راه ارتباطی اقتصاد آنها فعال و شکوفا می شود.

رییس جمهور افزود: خارج کردن شهر "دهدشت" از بن بست از دیگر کارکردهای این جاده ارتباطی است که نقش اساسی در توسعه و رونق منطقه دارد.

وی ادامه داد: این جاده راهبردی برای منطقه مزیت های زیادی دارد چرا که ارتباط با مرکز کشور و اتصال به دریا از ویژگی های این جاده است.

رئیس جمهور اضافه کرد: میزان تونل های این راه ارتباطی ۱۰ کیلومتر است و احداث پل ها و تونل های زیاد در این مسیر نشان از سخت بودن فعالیت ها دارد.

به گزارش تحریریه، در حالی روبان افتتاح راه اصلی پاتاوه-دهدشت توسط رئیس جمهور قیچی شد که این پروژه نیمه تمام است. همچنان از تصاویر این پروژه مشخص است بخش قابل ملاحظه‌ای از جاده مذکور هنوز تکمیل نشده است. تکمیل این راه اصلی حدود 2000 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که تاکنون خبری از تامین آن نیست.

طول جاده مذکور 136 کیلومتر است که کار ساخت آن از سال 1374 آغاز شده است.

پایان/

۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 26560

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =