شوک افزایش نسبت ابتلا به کرونا در میان افراد واکسینه شده به جامعه پزشکی

درست همان روزی که افکار عمومی سرگرم فیلم رابطه غیراخلاقی وزیر بهداشت انگلیس با خانم دستیارش بود، سازمان بهداشت عمومی انگلستان گزارشی منتشر کرد که نشان می دهد ۶۲ درصد از موارد فوتی‌های اعلام شده از افراد واکسینه شده هستند.

به گزارش تحریریه، تارنمای «Daily Exposed» نوشت،آخرین اخبار تا صبح جمعه ۲۵ ژوئن نشان داد که «مت هنکاک» وزیر بهداشت بریتانیا با دستیارش «جینا کولادانژلو» رابطه مخفیانه داشته است. ملت از زمان انتشار تصاویر دباره صحبت کرده اند و مطمئنا این رخداد که اینک در همه رسانه های اصلی جریان دارد تا مدت ها در صدر اخبار خواهد بود.

این گزارش افزود: اما چون شما مشغول لذت بردن از خجالت هنکاک بودید، احتمالا نمی‌دانید که «بهداشت عمومی انگلستان» (PHE) گزارشی را در همان روز منتشر کرد که نشان می‌داد بیش‌ترین تعداد کشته شدگان مربوط به کووید ۱۹ در افرادی است که حداقل یک دوز واکسن را استفاده کرده اند و احتمال اینکه تعداد مرگ و میرها به طرز قابل توجهی در افرادی که به طور کامل واکسینه شده اند بیشتر شود نیز وجود دارد.

این گزارش با عنوان «انواع نگرانی های سارس کووید ۱۹ و  موارد تحت بررسی در انگلستان» هفدهمین جلسه فنی در مورد انواع ادعای نگرانی در انگلستان است.

بهداشت عمومی انگلستان یک جدول جمع آوری کرده که تعداد موارد ادعایی تایید شده ویروس دلتا را در انگلیس همراه با تعداد احتمالی مبتلایان به انواع مختلف کووید ۱۹ نشان می دهد. این جدول نشان می دهد که از اول فوریه ۲۰۲۱ تا ۲۱ ژوئن ۲۰۲۱ ۹ هزار و ۵۵۰  مورد تایید ابتلا به نوع دلتای این ویروس در افراد بالای ۵۰ سال تایید شده است. از این تعداد،  ۸ هزار و ۲۵ مورد فقط در ۲۸ روز گذشته تایید شده است.

اما داده ها نشان می دهد افراد بالای ۵۰ سال که واکسینه نشده اند، تنها ۱۰ درصد موارد ادعا شده ابتلا به کووید ۱۹ را تشکیل می دهند، در حالی که کسانی که کاملا واکسینه شده اند ۳۷ درصد موارد تایید شده ابتلا به کرونا را تشکیل می دهند. ۴۰ موارد احتمالی دیگر افرادی هستند که حداقل ۲۱ روز قبل از ادعای تایید شدن ابتلا به این بیماری، یک دوز واکسن دریافت کرده اند.

هنگامی که به واکسن کووید ۱۹ مجوز استفاده اضطراری داده شد، مقامات هیچ سرنخی در مورد کارکرد آنها نداشتند. آزمایشات محدود انجام شده فقط این بود که آیا فرد واکسینه شده در صورت آلوده شدن به این بیماری دچار بیماری جدی شده یا خیر، متخصصان این حوزه دیگر بررسی نکردند که آیا یک فرد واکسینه شده هنوز می توانند به کرونا آلوده شود و همچنین اینکه آیا یک فرد واکسینه شده می تواند ویروس را مطابق با جریان اصلی پذیرفته شده در تئوری میکروب ها گسترش دهد یا خیر را نیز مورد واکاوی قرار ندادند.  

Matt Hancock's unfortunately timed Instagram Story as 'affair' allegations  surface - Birmingham Live

از آنجا که آقای هنکوک بارها و بارها گفته است که واکسن تنها مسیر بازگشت به حالت عادی است و باید آستین ها را بالا زد و در صورت فراخوان سریع دست به کار شد؛ پس واکسن‌ها قطعا باید آنچه را که روی قوطی می‌گویند انجام دهند؟ پس اینگونه نیست که هنکاک به مردم دروغ بگوید، نه؟ ممکن است او ۱۵ سال به همسرش دروغ بگوید و با یکی از دستیارانش که برای بررسی وزارت بهداشت و همچنین اعطای پول به مالیات دهندگان برای انجام این کار منصوب شده‌بود، رابطه برقرار کرده باشد اما به مردم بریتانیا دروغ نمی گوید، می‌گوید؟

متاسفانه به نظر می رسد آقای هنکاک بار دیگر دروغ گفته است و به جای اینکه واکسن های کووید ۱۹ مسیر بازگشت ما به حالت عادی باشد، در عوض برعکس هستند. زیرا داده های منتشر شده توسط بهداشت عمومی انگلستان به ما نشان می دهد که تعداد مرگ های ادعایی ناشی از نوع دلتا در میان کسانی که ۲ دوز واکسن دریافت کرده اند بیشتر است.

از ۱۱۷ مرگ گزارش شده بر اثر کوویید که از اول فوریه رخ داده است، ۶۰ درصد از آنها در بین افرادی بود که حداقل یک دوز واکسن دریافت کرده اند که گفته می شد آنها با استفاده از این واکسن ها در برابر بیماری جدی محافظت می شوند. اکثریت اما افرادی نبودند که فقط یک دوز دریافت کرده باشند، ۷۰ درصد از کسانی بودند که آخرین دوز را دریافت کرده و ۲۷ درصد دیگر از کسانی بودند که حداقل ۲۱ روز قبل از مرگ اولین دوز خود را دریافت کرده بودند. طبق اطلاعات بهداشت عمومی انگلستان، تعداد افراد واکسینه نشده ای که گفته می شود بر اثر نوع دلتا جان خود را از دست داده اند، تنها ۳۷ درصد از کل مرگ های کرونا را تشکیل داده است.

پایان/

۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۱
کد خبر: 11160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • NL ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
      2 0
      اکثر مردم اینگلیس واکسن زده اند و معلومه که نسبت کسانی که کرونا بگیرند و واکسن زده باشند روز به روز بیشتر از واکسن نزده ها خواهد بود. حالا یک عده اینجا از سر ناچاری باید دل خودشان را خوش کنند. کسی رو که خوابیده میشه بیدار کرد اما به خر نمیشه ریاضیات یاد داد.