بیانیه جمعیت یاران انقلاب اسلامی

جمعیت یاران انقلاب اسلامی برای دعوت مردم به حضور در راهپیمایی 22 بهمن بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش تحریریه، جمعیت یاران انقلاب اسلامی برای دعوت مردم به حضور در راهپیمایی 22 بهمن بیانیه ای به شرح زیر منتشر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم


دربهار آزادی جای شهدا خالیست.

در شرایطی به استقبال چهل چهارمین بهار انقلاب اسلامی می‌رویم که هر روز شاهد شهادت شهیدان عزیزی در عرصه‌ های امنیت واستقلال وایستادگی هستیم. شهدایی که با ایستادگی و رشادت های خود پیروزی ارزشمندی در وسیعترین و بزرگترین جنگ ترکیبی بودیم، انقلابی که وارث چهار انقلاب است،
۱.انقلاب نبوی
۲.انقلاب علوی
۳.انقلاب حسینی
۴.انقلاب مهدوی

انقلابی که با پیروزیش غبار از چهره امامت و ولایت پاک کرد. و در طول حیات پر برکت خودش برای اعتلای اهداف نظام مقدس اسلامی و سرافرازی جمهوری اسلامی از هیچ کوششی فروگذاری نکرده و همواره شاهد ناکامی و شکست و افول دشمنان پست این مرز و بوم بودیم.

امام خمینی با انقلابش تمام سیاست گذاری ها و دکترین آمریکا را برهم زد و اجازه نداد دهکده واحد وکدخدای بلامنازع به بار بنشیند. پس کمترین وظیفه ما پاسداشت و حفظ انقلاب خمینی در عرصه های مختلف است. که مهمترین آن تبعیت از ولی امر مسلمین و ولایت فقیه است.

در ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ یکصدا و خروشان بفرموده رهبری معظم انقلاب به میدان می‌آییم و با حضور یکپارچه خود به دنیا اثبات می کنیم که آمریکا و ایادی آنها پس از چهل وچهار سال هنوز مردم و انقلاب ایران را نشناخته اند و همواره در توهمات و فهم غلط از ایران و شعور مردم بسر می‌برند.

جمعیت یاران انقلاب اسلامی با حمایت و پشتیبانی از بیانات رهبری هوشیار و بصیر انقلاب وهمراه با تمام اقشار مردم فجرآفرین و غیور در روز ۲۲ بهمن در راهپیمایی وجشن پیروزی انقلاب شرکت نموده و از آحاد مردم حماسه ساز دعوت می کند با حضور خود حماسه دیگری را رقم بزنند.

جمعیت یاران انقلاب اسلامی

پایان/

۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷
کد خبر: 24185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =